Jak ładnie ogłosić przerwę techniczną?

Tak oto serwis Goldline zawiadomił swoich potencjalnych użytkowników o chwilowej niedyspozycji.

Dlaczego jest to warte wspomnienia? Ponieważ jak wiadomo, przerwa techniczna to moment negatywny w odczuciu klienta (chce się dostać na stronę i nie mogę). Dlatego warto zainwestować trochę kreatywności, żeby ten moment troszkę osłodzić. Pamiętajmy, że zniknięcie serwisu, nawet na parę nocnych godzin wiąże się ze spadkiem zainteresowania klientów i spadkiem pozytywnych uczuć do serwisu.

Dla porównania inna przerwa techniczna:

One Comment Add yours

  1. też kiedyś o tym pisałem tutaj: http://yashke.com/2008/01/21/przerwa-techniczna-kreatywne-wykorzystanie/

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s