Flaker.pl

Jeśli szukacie zaproszenia na flaker.pl zapraszam do zostawiania maili w komentarzach.

Jeśli chcesz zbierać w jednym miejscu fotki z fotki, flickra, swoje rss, aukcje allegro, wpisy na blogach, linki z wykopu czy linkologii, wpisy na pingerze, blipie itd. powinienieś zarejestrować się w flakerze.
Zainteresowanych zapraszam na mój profil: http://flaker.pl/mtx

5 Comments Add yours

  1. Denis pisze:

    cześć ja bym chciał zaproszenie mój email to denis-d14@tlen.pl. Z góry dziękuje.

  2. trendexpert pisze:

    wysłałam🙂

  3. To ja też poproszę🙂

  4. trendexpert pisze:

    wysłane🙂

  5. Dzięki😉

Skomentuj

