Stare media o nowych mediach

http://pr20.blox.pl/2008/03/Stare-media-o-nowych-mediach.html

A nawet zakładając, że mamy pewną tezę – na jej temat wypowiedzieć się powinny obie strony. Brakuje więc choćby kogoś ze Streetcomu lub jednej z wielu innych agencji zajmujących się tematyką buzz&wom, co pomogłoby nieco rozwiać wszystkie wspominane powyżej nieścisłości i wątpliwości. Branżę reprezentują Rafał Szymczak z agencji PRofile oraz (nieświadomie chyba) Monika Czaplicka. Cytowana przez Newsweeka wypowiedź Moniki chluby jej stanowczo nie przynosi. Jeśli ma być przyjmowana jako oficjalne stanowisko Streetcomu, na który się powołuje Monika, to jest to działanie (co najmniej) na dość ostrą rozmowę z szefami. Strata reputacji agencji marketingowej, wywołana przez działania jej pracowników, jest grzechem niewybaczalnym. Nie zmienia to faktu, że MC jest studentką, „rozwijającą swoje skrzydła”. To trochę tak, jakby wziąć teksty studenta trzeciego roku dziennikarstwa – i na podstawie jego wypowiedzi na Gronie stworzyć tekst o poziomie polskiego dziennikarstwa.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s